Logo ve Kurumsal Kimlik – Mücahit Günay | Antalya Web Tasarım, Web Yazılım, Hosting Hizmeti, Sosyal Medya Hizmeti

Logo ve Kurumsal Kimlik

Rakiplerinizden Öne Çıkmak!

İnternet dünyasında bir web sitesi açacaksınız ve bunu tanıtım için kullanacaksınız ilk önce yapmanız gereken şey logo belirlemek, ikinci olarak ise kurumsal kimlik tasarlamaktır. Logo sizin görsel kimliğinizi oluşturacak olan bir parçadır.

Bunun için sade ve şirketinizi yansıtan bir logo seçmeniz önemlidir. Logo kurumsal kimlik oluşturmanın ilk adımlarından biri sayılabilir. Kurumsal kimlik parçalarından diğerleri arasında antetli kağıt, cd kapağı, kartvizit gibi parçalar bulunur.

Bu parçalar ile çok iyi bir tanıtım oluşturabilirsiniz. Web sitesi kurmanız da kurumsal kimlik için gereken son parçadır. Logo ve kurumsal kimlik oluşturmak için uzman bir ekipten yardım almanız gerekir. Bu tasarımları yapan ve çok profesyonel çalışan firmalar günümüzde mevcuttur.

Logo ve kurumsal kimlik tasarlayan bu firmalar teknolojiye uygun işler yapmalıdırlar. Sizin de seçeceğiniz firmanın modern olması gerekir. Bu şekilde günümüz insanlarına daha çok ulaşma ve onlara hitap etme şansınız yükselir.

Kurumsal Kimlik Oluşturma;

Günümüzde birçok köklü firma kendilerini geliştirerek internette de var olmaya çalışırlar. Özellikle alışveriş yapma ve e ticaret özelliği olan siteler çok fazla tercih edilir ve firmalar bu özellikleri bulundurmaya çalışırlar. Artık sanal kimlik oluşturmak çok önemli bir husustur.

Bu şekilde evrensel mertebeye ulaşmış bir firma olabilirsiniz. Kurumsal kimlik oluştururken dikkat edeceğiniz şeylerin başında sadelik gelmelidir. Sadelik, az renklerden oluşur ve kaliteli bir imaj hazırlar sizin için. Diğer dikkat edilecek şeylerden biri ise kurumsal kimliğin o kurumu çok iyi yansıtmasıdır. Bu şekilde içerik ve tasarım uyumsuzluğu sizin imajınızı zedeleyecektir. Logo tasarlamak da sanal kimliğin bir parçasıdır.

Logo ve kurumsal kimlik birbiri ile bağlantılı şeylerdir. Logo olmadan kurumsal kimlik oluşturamazsınız. Logo kısaca, firmanızın ya da kurumunuzun adınızın küçük olarak dizayn edilmiş şeklidir. Logolar genelde çok küçük olur.

Kurumun ya da markanın baş harflerini küçük şekillerle ya da küçük bir resimle tamamlayarak siz de bir logo tasarlayabilirsiniz. Bu şekilde logo ve diğer kurumsal kimlik parçaları ile güçlü bir imaj hazırlayarak sanal dünyada güçlü bir biçimde yer edinebilirsiniz.

  • ­İşletmeniz için modern ve her zaman sade logo.
  • ­Zihinlerde kalıcı bir logo tasarımı.
  • ­Markayı yeniden tasarlamaya yönelik stratejik yaklaşım.

    Teklif Al

    Logo Tasarımı Nasıl Yapıyoruz?

    Kapsamlı logo tasarım stratejimiz, işletmeniz için mükemmel hazırlanmış bir logo sağlar.

    Araştırma

    Binlerce kelime arasından markanızın ne kadar harika olduğunu anlatmak için hangisini seçerdiniz? Neyse ki logonuz bunu sizin yerinize yapıyor. Asıl soru şu: Logonuzun ne anlatmasını istiyorsunuz?

    Logolar kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve markanız hakkında oluşabilecek ilk izlenimi yansıtır. Evet hepsini. Renkler, şekiller, tipografi ve diğer tasarım öğelerinin tümü, potansiyel müşterilerinizin markanızı nasıl deneyimleyeceği fikrini etkiler. Ve eğer doğru bir logo kullanıyorsanız, müşteriler ilk görüşte markanıza aşık olabilir.

    Taslaklar

    Logolar markanız hakkında bilinmesi gereken bilgileri iletir. Sizin uzun uğraşlarla vermeye çalıştığınız mesajı ve marka imajınızı onlar sizin yerinize ve yalnızca birkaç saniyede yapar.

    İşletmenizle ilgili tasarım ipuçları ise bilgilerin daha kolay iletilmesine yardımcı olabilir. Aynı sektörde iş yapan markaların bir çoğunun aynı fontu kullanmasının nedeni de budur. Soyut bir tasarım kullanmak istiyor ama anlaşılamamaktan korkuyorsanız da logonuzun altına bir slogan ekleyerek bu durumu da çözüme kavuşturabilirsiniz.

    Dijital Çizimler

    Sosyal medyanın hayatlarımıza bu denli girmesi tabii ki markalar için de etkili oldu. Öyle ki kullanılmak istenen logoların boyutları basılı ve dijital ortamların hepsine uyum sağlamalı ve mecraların her birinde görünür ve anlaşılır olmalı. Bu nedenle logo seçiminde bu konu dikkate alınarak kocaman bir reklam panosunda ya da ikon olacak kadar küçük boyutlarda da özelliklerini kaybetmeyecek tercihler yapılmalı.

    Renkler

    Renklerin bazı kültürlerde kendilerine has özellikleri de vardır. Örneğin yeşil, Amerika’da parayı çağrıştırırken, Japonya’da mor renk kötülüğü temsil etmektedir. Bu ve benzer durumları göz önüne aldığımızda logonun rengi en önemli özelliklerden biridir. Şekil ve tipografi kusursuz olsa bile, yalnızca logonun rengi markanız hakkında yanlış fikirlere kapılmaya neden olabilir.

    Kusursuz markalaşma tutarlı bir renk düzeni gerektirir. Bu nedenle logonuzun, web sitenizin varsa mağaza dekorunuzun ve hatta çalışanların kıyafetlerinin bile bu düzenin içerisinde olması gerekir.

    Logonuz Hazır!

    Bizimle çalışarak akılda kalıcı logoya sahip, tanınan bir marka olma yolunda ilerleyebilirsiniz. Tasarıma yatkınlığınız yok ya da henüz ilk logonuza sahip olacak olsanız dahi korkmanıza gerek yok. Doğru kişilerle çalışarak tüm korkularınızdan kurtulabilirsiniz.