Dijital İçeriklerinizi Biz Yönetelim

Rakiplerinizden Öne Çıkmak!

İçerik yönetimi (content management) nedir? İçerik yönetimi; kurulumu yapılmış web sitesinin içeriğinin oluşturulması ve devamlı güncel tutulmasıdır. Web sitesi içerisindeki;

  • ­Yazı
  • ­Slide
  • ­Fotoğraf
  • ­İmaj
  • ­Video vb.

Bir web sitesinin rakipleri arasından sıyrılıp daha fazla kullanıcıya ulaşması, içeriğinin özgün ve güncel olması ile ilgilidir. Bu nedenle site görsel olarak ne kadar iyi olursa olsun, içeriği diğer sitelerle aynıysa yada özgün değilse hiçbir değeri yoktur. İşte burada devreye içerik yöneticisi giriyor. Firmanın sektörüne ve web sitesinin içeriğine bağlı olarak en özgün ve benzersiz paylaşımları yaparak sitenizin güncel kalmasını sağlıyor

    Teklif Al


    Logo Tasarımı Nasıl Yapıyoruz?

    Kapsamlı logo tasarım stratejimiz, işletmeniz için mükemmel hazırlanmış bir logo sağlar.

    Araştırma

    Binlerce kelime arasından markanızın ne kadar harika olduğunu anlatmak için hangisini seçerdiniz? Neyse ki logonuz bunu sizin yerinize yapıyor. Asıl soru şu: Logonuzun ne anlatmasını istiyorsunuz?

    Logolar kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve markanız hakkında oluşabilecek ilk izlenimi yansıtır. Evet hepsini. Renkler, şekiller, tipografi ve diğer tasarım öğelerinin tümü, potansiyel müşterilerinizin markanızı nasıl deneyimleyeceği fikrini etkiler. Ve eğer doğru bir logo kullanıyorsanız, müşteriler ilk görüşte markanıza aşık olabilir.

    Taslaklar

    Logolar markanız hakkında bilinmesi gereken bilgileri iletir. Sizin uzun uğraşlarla vermeye çalıştığınız mesajı ve marka imajınızı onlar sizin yerinize ve yalnızca birkaç saniyede yapar.

    İşletmenizle ilgili tasarım ipuçları ise bilgilerin daha kolay iletilmesine yardımcı olabilir. Aynı sektörde iş yapan markaların bir çoğunun aynı fontu kullanmasının nedeni de budur. Soyut bir tasarım kullanmak istiyor ama anlaşılamamaktan korkuyorsanız da logonuzun altına bir slogan ekleyerek bu durumu da çözüme kavuşturabilirsiniz.

    Dijital Çizimler

    Sosyal medyanın hayatlarımıza bu denli girmesi tabii ki markalar için de etkili oldu. Öyle ki kullanılmak istenen logoların boyutları basılı ve dijital ortamların hepsine uyum sağlamalı ve mecraların her birinde görünür ve anlaşılır olmalı. Bu nedenle logo seçiminde bu konu dikkate alınarak kocaman bir reklam panosunda ya da ikon olacak kadar küçük boyutlarda da özelliklerini kaybetmeyecek tercihler yapılmalı.

    Renkler

    Renklerin bazı kültürlerde kendilerine has özellikleri de vardır. Örneğin yeşil, Amerika’da parayı çağrıştırırken, Japonya’da mor renk kötülüğü temsil etmektedir. Bu ve benzer durumları göz önüne aldığımızda logonun rengi en önemli özelliklerden biridir. Şekil ve tipografi kusursuz olsa bile, yalnızca logonun rengi markanız hakkında yanlış fikirlere kapılmaya neden olabilir.

    Kusursuz markalaşma tutarlı bir renk düzeni gerektirir. Bu nedenle logonuzun, web sitenizin varsa mağaza dekorunuzun ve hatta çalışanların kıyafetlerinin bile bu düzenin içerisinde olması gerekir.

    Logonuz Hazır!

    Bizimle çalışarak akılda kalıcı logoya sahip, tanınan bir marka olma yolunda ilerleyebilirsiniz. Tasarıma yatkınlığınız yok ya da henüz ilk logonuza sahip olacak olsanız dahi korkmanıza gerek yok. Doğru kişilerle çalışarak tüm korkularınızdan kurtulabilirsiniz.