Görüntülü Reklam

Rakiplerinizden Öne Çıkmak!

Google, görüntülü reklam ağında hedef kitlenize ulaşabileceğiniz birden fazla seçenek sunar. Hedefleme seçeneklerine büyük tablodan baktığımızda odak noktamı ya kullanıcılardır ya da içerikler. Yani reklamlarınız için hedefleme yaparken demografi, ziyaretçilerin web geçmişi gibi kullanıcı odaklı hedefleme yapabileceğiniz gibi reklamlarınızın gösterilmesini istediğiniz siteleri manuel seçerekte (içerik hedefleyerek) hedefleme yapabilirsiniz. Ayrıca zamanda bu iki hedeflemeyi birlikte de kullanabilirsiniz.

Anahtar Kelime Hedefleme

Görüntülü reklam ağında anahtar kelime hedefleme, arama ağında aşina olduğunuz anahtar kelime hedeflemesinden biraz farklıdır. GDN’de anahtar kelime hedefleme seçeceğini iki farklı şekilde kullanabilirsiniz. Bunların birisi kullanıcıların davranışlarını diğeri ise website içeriklerini hedefler.

Konu Hedefleme

Konu hedefleme, reklamlarınızı seçeceğiniz konulu temalara sahip internet sitelerinde gösterilmesini sağlar. Özellikle hedef kitlenizin ilgilenebileceği net konular varsa bu hedefleme yönteminden faydalanabilirsiniz.

Örneğin bir yoga salonunuzun olduğunu varsayalım. Konu hedefleyerek reklamlarınızı Fitness temalı websitelerinde gösterebilirsiniz. Ya da hedeflemenizi biraz daha spesifikleştirerek yoga ve pilates konulu websitelerini de hedefleyebilirsiniz.

Yerleşim Hedefleme

Yerleşim kısaca reklamlarınızı göstermek istediğiniz bir alan adını veya alt sayfaları ifade eder. Yerleşimler sadece internet sitesi ile sınırlı değildir. Video veya uygulama hedeflemelerini de yerleşimler arasında gösterebilirsiniz.

Yerleşim hedefleme sayesinde reklamlarınızı yalnızca istediğiniz internet sitelerinde, uygulamalarda veya videolarda gösterebilirsiniz. Özellikle hedef kitlenizin hangi internet siteleriyle ilgilendiklerini biliyorsanız ve optimizasyon için çok fazla zamanınız yoksa yerleşim hedefli görüntülü reklam ağı kampanyaları sizin için biraz daha faydalı olabilir.

    Teklif Al